Her yıl düzenlenen ve dijitalin Oscar’ı olarak görülen Mixx Europe ödül töreni 12 Mayıs 2016’da Interact Lisbon etkinliği sırasında Portekiz’in başkenti Lizbon’da gerçekleştirildi.
Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan, reklamları stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışma olan MIXX Awards’da bu sene Doğan TV Dijital Reklam ve Satış’tan sorumlu Grup Başkan Yardımcısı Haymi Behar, çoklu ekranlı hayatta TV ve video entegre kampanya yönetimi ve video monetizasyonu üzerine bir sunum gerçekleştirdi.
Behar, sunumuna Türkiye internet reklamcılığı ekosistemi ve IAB Türkiye’nin kuruluşundan itibarinden Türkiye dijital reklam ekonomisini büyütmek için yaptığı çalışmalardan bahsederek başladı. Kanal D’nin televizyondan her ay 55 milyon, internetten ise 22 milyon izleyiciye ulaştığından bahseden Behar, 7/24 çoklu ekranlı yayıncılık dünyasında, reklam kampanyalarının anlık, kişiye özel hedeflemeli, içerikle örgülü bir şekilde gerçekleştirildiği takdirde başarılı olacağının altını çizdi.
Ayrıca Behar sunumunda Doğan TV mecralarından Kanal D, CNNTürk ve netd’de televizyon ve dijital ekranlarda gerçek zamanlı yaratıcı pazarlama kampanyalarının başarı hikayelerini izleyenler ile paylaştı. Türkiye’nin en büyük ve dünyanın 21. En büyük TV web sitesi kanald.com.tr’de canlı yayın sırasında hem cep telefonlarından hem tabletlerden tetiklenen çoklu ekranlı entegre reklam projelerinin gerek markaya getirdiği olumlu sonuçlar gerekse kullanıcıyla yarattığı başarılı etkileşimleri örnekleriyle paylaştı. Sunumda, kanald.com.tr’de yapılan dijital bölüm sponsorluğu gibi televizyondan dijitale uzanan yenilikçi reklam modellerini de anlattı.
DTVH’nin en yeni kurulumsuz, reklamsız, taahhütsüz üyelikle hayata geçen dijital video izleme platformu BluTV’yi dünyanın birçok ülkesinden gelen dijital reklam ekonomisinin karar vericilerine tanıttı.
Ayda 1 milyar video izleten, dünyanın en büyük dördüncü YouTube kanalı olma başarısını gösteren netd platformunda yürütülmekte olan farklı ve yenilikçi reklam modellerinden bahseden Haymi Behar’ın sunumu katılımcılar tarafından yoğun ilgi gördü. Behar sunumunda ayrıca Doğan TV Holding çatısı altında kurulan YouTube platformu için eğlenceli ve interaktif özel içerikler üreten dijital içerik stüdyosu Şantiye’den de bahsetti.
Ian Haworth’un (Wunderman, ECDUK&EMEA) başkanlığındaki sekiz kişilik jüri ekibinde bu yıl Türkiye’den Mindshare CEO’su Bülent Yar, Alex Newman (OMD Newman, Head of Mobile EMEA), Elzear de Trentinian (Isobar Dentsu Aegis NetworkFrance, KreatifGrup Başkanı), Florian Grimm (GGH MullenLowe GmbH, CCO), Anna Lubowska (MEC CE – Russia & CIS, Başkan), Rafael Calleja, (Havas Media Iberia Spain & Portugal, Genel Müdür) ve Ricardo Figueira (Saatchi & Saatchi UK, Dijital ECD) yer aldı.
Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/dogan-tv-dijital-reklam-satis-grup-baskan-yardimcisi-haymi-behar-interact-lisbonda-konustu-40104538
3 comments:
supreme
yeezy shoes
nike shoes
coach outlet
michael kors outlet online
fitflop
golden gooses
golden goose outlet
air max 97
off white
off white
kd shoes
longchamp handbags
goyard
moncler coat
christian louboutin outlet
kyrie 6
golden goose sneakers
air yeezy
kd 11
f2e34q0m46 g1e31i0z80 e1p65z0u27 d1y82h7l44 k2r75w6x24 x5h86f6w65
Post a Comment