Dijital devrim ile birlikte pazarlama ve marka yönetiminde yepyeni bir dönem başladı. Alışılagelmiş kitlesel (mass) pazarlama yerini çok daha ölçülebilir ve çok daha fragmante yeni bir pazarlama dünyasına bıraktı. Kurallarını sosyal medya ve arama motoru platformlarının koyduğu bu yeni dünyada tüketici marka ilişkisi de devrimsel bir değişikliğe uğradı. Eskiden markalar kitlesel mecralar aracılığı ile konuşur, tüketici dinlerdi. İletişim tek yönlü iken şimdi çift yönlü oldu. Şimdi tüketici farklı çevrimiçi (online) platformlarda konuşuyor, markalar dinliyor, yanıtlıyor ve tüketiciye göre yeni iletişim hatta ürün stratejileri oluşturuyorlar.
Yeni pazarlama dünyası içinde çok daha fazla “engage, monitor, connect, converse ” gibi anahtar kelimelerle özetlenebilecek stratejilerle kuruluyor. Online ile offline’ı birleştiren, oyunlaştıran, şaşırtan, eğlendiren entegre iletişim stratejileri fark yaratıyor
Tüm bu konuları özetlemeye çalıştığım Dijital Devrimde Marka Konumlandırma ve Pazarlama Stratejileri konulu sunuma buradan erişebilirsiniz.
1 comment:
nike free flyknit 5.0
louis vuitton bags
christian louboutin outlet
adidas nmd white
tiffany jewelry outlet
coach factory outlet online
coach factory outlet
louis vuitton outlet online
north face jackets
dolce and gabbana outlet online
birkenstock outlet
reebok uk
ray ban sunglasses
converse
nike air max 95
canada goose outlet
coach outlet
michael kors outlet online
michael kors outlet
christian louboutin uk
louis vuitton outlet online
versace
designer handbags outlet
versace sunglasses
sac longchamp
louboutin outlet
kobe 11
converse shoes
birkenstock uk
cheap ray bans
michael kors handbags
birkenstocks
201689yuanyuan
Post a Comment